Hojt

Vad har hänt sen sist?

Glömde väl skriva att vi var å bowlade med Albin för några fredagar sen, han fick ihop hela 140 (med pappas hjälp att sikta med ställningen)
I fredags var vi å badade på Hällåsen för första gången, det var riktigt härligt å roligt att se Albins min när han åkte vattenrutschkana å fick plaska i vattnet =)

Är utlånad till Granvägen nu, rätt mycket att göra där. Har till å med jobbat övertid.
Jag gissar på att jag kommer att vara där till jul.

På fredag ska jag hem till Håkan Åke på glöggprovning, det kommer att bli roligt.
Sen på lördag ska jag å Elin åka ner till Gävle å handla lite julklappar å på kvällen ska vi på konsert i Läkerol Arena.
Där ska vi kika Lasse Winnerbäck.
Albin ska sova hos mormor å Esbjörn.

Albin har börjat sjunga lite, idag eller rättare sagt ikväll när jag la honom så låg han å sjöng "Bäbä lita lamm".
Det är nå mer han sjunger på med som jag inte hör vad det är. Det låter så sött när han sjunger.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad roligt det är att höra när du låter så glad över din sons framsteg Johan:). Å riktigt roligt att ni ska på Winnerbäck, det skulle ha varit nått det:).

2009-12-03 @ 23:15:22
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0