Jo det stämmer...

...att jag glömt att skriva nått här.
Gick å klurade på vad jag skulle skriva här tidigare ikväll men nu är allt som bortblåst.

Men som söstra mi skrev i sin kommentar i förra inlägget så måste jag ju skriva en sak här.
En stor anledning att vi flyttat är att det är lite större å att vi har ett förrådsrum som man kan ha som extra rum, det är ju ett måste att ha ett extra rum för i maj utökas vår lilla familj å det rummer kommer att bli ett babyrum =)

Hade mysdag med Albin i fredags, jag bar ledig å Albin hemma från dagis, så vi gick å tittade på grävmaskinerna å sen gick vi till lekparken å där flög det en helikopter över oss. Efter det så gik vi å tittade på tåget som var här å flyttade om lite vagnar, när han var klar å åkte i väg så tutade han å vinkade till oss. Jag tror Albin gillade den dagen ganska mycket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0