Snart dags!

Det slog mig häromdagen att nu är det fan inte långt kvar innan bebben kommer!!
Albin kom tre veckor för tidigt, i såna fall skulle det bli nu på onsdag vi skulle få bäbis om man tänker på att han var 3 veckor för tidigt.
Det är alltiså mindre än en månad kvar enligt beräknad tid, nästan så att jag börjar bli lite nervös.

Imorrn är det kvaldags i bowlingen, får se hur det går.
Vi möter Gävle KK i hudik å kommer dom med samma lag som dem haft de tre sista grundserie matcherna så har vi spelat våran säsong helt i onödan. KK har bytt plats mellan a-laget å farmar-laget så att a-laget har spelat i våran division. Deras a-lag spelar i div.1 å vi i div 3 så det är en jäkla skillnad mellan divisionerna.
Vi har skickat in ett protest-mail till svenska bowling förbundet angående deras osportsliga sätt.
Vi får se hur det går.

På måndag ska jag på läkarundersökning, har äntligen fått fingrarna ur arslet å beställt tid för en sån.
Så snart ska jag börja ta C-kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0