Var inte bara Albin som vart sjuk

Jag blev rätt krasslig med, är till å med fortfarande snorig å lite hostig.

Påsken var snorig å jäklig men i övrigt så var det god mat å dricka.
Whisky hjälper inte mot krasslig hals å snorig näsa iaf, det kan jag konstatera nu efter påsken.
Var hos svärmor å Esbjörn på fredagen å käkade gott å drack gott.
Var hos mor å far på lördagen å käkade gott å drack gott, Linda å hennes familj var nere å hälsade på.
Albin å Emilia leker med varandra jäkligt bra, dem passar bra ihop.
På söndagen bjöd vi hem mina föräldrar till oss på mat å kortspel, var en liten promenad med.
På måndagen var vi bjuden hem till svärfar på påskbord.
Så det var god mat heeeeela helgen =)

Tränar för fullt på gymmet iaf å det känns jäkligt bra, har träningsvärk i magen å bröstet, körde ben idag så det kommer väl att kännas i dem imorrn. Vilodag imorrn iaf =)

Var å hjälpte henke med en lysknapp å kopplade in och om lite så nu har dem lite mer lysen =)

Nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0