Skärpning!!

Nu måste jag kladda några rader här igen, min älskade sambo klagar på att jag aldrig skriver nått =)

Jul å nyår har det varit.

Albin fick hur många julklappar som helst, så nästa år blir han utan ;)
Nä då det blir han inte.

Jag var jultomte (efter mycket om och men)
Mina föräldrar skulle ta med sig tomteförklädnad, men det glömde vi allihopa.
Svärmor å Esbjörn skulle ha tomteförklädnad men den hittade vi inte så det blev en improviserad tomteförklädnad denna gång.

Jultomten

 

Nu har jag skrivit lite igen, förhoppningsvis så skriver jag snart igen =)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Det va mig en snygg tomte:p. Men det ser iaf ut som en tomte. Är det en klänning eller liknande som du har vänt upp o ner på o gjort skägg av?

2010-01-06 @ 16:57:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0