Tomteskägg!

Njae Melle det är inte en klänning som jag hade som tomteskägg, det är en fäll som Albin sitter på när han åkte pulka som liten =)

Idag pinkade Albin i toaletten för första gången!!
Stor pojken våran.

Var inomhus-km i fotboll i helgen som var, men det gick inte så bra för Bergvik, vi åkte ut i gruppspelet.
Men grabbarna spelade fin å bra fotboll, hade lekstuga mot både Marma/mohed och Ljusne, men förlorade snöpligt mot Sandarne med 1-0, där var dem värda minst oavgjort eller vinst. Mot Söderhamn var det inge snack om saken, det var klass skillnad.

Gick faktiskt å funderade på vad jag skulle kunna ta upp här i bloggen, det är ju så jävla poppis att blogga om mode å det finns väl fan inge tråkigare att läsa om än sånt.
Därför ska jag ibland leta upp nå mode grejs å lägga in =P
Eller ja vi får se om jag börjar med detta.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, låter skoj Johan! Kör på det :-)

Vill du ligga högst upp på bloggtoppen eller vill du göra det bara för kul :-P chansar på de senaste... haha...

2010-01-14 @ 09:16:11
URL: http://www.heidihoo.se
Postat av: Marielle

Jasså jag trodde ni hade tagit en typ tomteklänning och vänt upp o ner på. Men det va ju bra ni hade en fäll. HAHAHAHA. Kul du skrev ut det i din blogg med:p. In med lite mer bilder på bloggen vettja:). Om du får för Elin så kan du gärna visa hennes nya kula med.

2010-01-14 @ 21:43:30
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0