Hej

Ojojojojojojoj!!!!

Fan va saker det har hänt!!!
Jag har ju blivit pappa igen till en underbar liten dotter som heter Alma!
Vart ju lite annorlunda med henne men det gör inget!

Imorrn ska jag spela fotboll!!
Längtar som fan, fast jag är totalt otränad å lagt på mig flera kilo så kommer det att bli roligt.

Ska även gör debutspelning med Wheels in ditch, den kommer att göras i Ljusneparken efter kl 19 tror jag. Vi spelar sist iaf =)

Så morgondagen ser jag fram mot väldigt mycket!!

Nu ska vi fläska i oss en varsin pizza!!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 23:08:18
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0