Ojojoj

Har ju hänt en hel del sen jag skrev ett riktigt inlägg sist. Jag har äntligen köpt mig mitt efterlängtade PLAYSTATION 3!!! Fast jag har inge egna spel än, har lånat Dead Space av lille brorsan, men inte spelat så mycket (Ganska läskigt spel =D) Åsså har jag lånat Sommar Os av Knuda men det var ganska tråkigt. Har beställt Gudfadern 2 men har inte fått det än. Vi var till Sundsvall å hälsade på, Albin å kusin Emilia lekte med varandra väldigt bra tycker jag. Förra veckan var det sjuk vecka här på Rådmansgatan, Albin kräktes lite natten mellan lördag å söndagen. Han kräktes sista gången på morgonen å sen var det lugnt förrutom att han hade feber hela veckan efter. Jag mådde halv skapligt förrutom på tisdagen då mådde jag skit dåligt hela dagen fram till eftermiddags fikat, då släppte det lite granna. Min sambo fick magsjuka natten mellan onsdag å torsdag. Var på hockey i lördag, en ganska tråkig match var, Brynäs torskade med 1-3 mot Frölunda. I övrigt så var kvällen väldigt trevlig tycker jag. Idag var jag å tränade bowling, det gick jäkligt bra. Var riktigt nära att göra en perfekt serie (300). Jag hade 10 strike i rad å skulle göra min elfte men "tappade" handleden lite så jag fick bara en sjua, men 287 får jag vara nöjd med ändå =) Totalt så fick jag ihop 967, ett snitt på 241.75 är det =))) Önskar att jag kan spela så här bra återstående matcherna i serien med.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Alla har magsjuka. Inte vi:). Hur roligt kan det va å va gravid å ha magsjuka:(. När är det nya bebisen kikar ut? Snart väl?

2010-03-03 @ 10:28:57
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johan

Magsjuka är aldrig roligt =P Tur ni har sluppit! Vår nya bäsis är beräknad till den 12:e maj så det är bara 2 månader kvar nu =)

2010-03-04 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0